Carla Hoogenboom - Administratief medewerker

dec
03
2012

Donkergroen Dronten

Quote_Carla

Als administratief medewerker op de vestiging in Dronten heb ik een zeer afwisselende baan. Tien jaar geleden wilde Donkergroen de administratieve ondersteuning vanuit het hoofdkantoor decentraliseren en het team op de vestigingen uitbreiden met een fulltime administratief medewerker. Ik wilde echter liever parttime werken en ben destijds samen met mijn collega Ellen een duobaan begonnen. Dit naar tevredenheid want we werken nu nog steeds samen.

Inmiddels is er van een duobaan echter geen sprake meer. Ik werk nu 32 uur en heb mijn eigen takenpakket. 's Ochtends begin ik de werkdag met het ophalen van de post en de verwerking daarvan. Gedurende de dag ondersteun ik het secretariaat en Ontwerp en Advies bij uiteenlopende werkzaamheden. Ik verstuur mailingen, werk offertes uit voor de projectleiders en de bedrijfsleider, verwerk inschrijf- en afrekenstaten, zorg dat de aanbestedingen volledig en correct de deur uit gaan en doe de besteksadministratie. Daarbij beantwoord ik de telefoon, ontvang ik bezoekers aan de balie, verwerk ik al het mailverkeer en houd ik me bezig met het relatiebeheer. Af en toe komen hier weer nieuwe werkzaamheden bij zodat het werk altijd afwisselend blijft.

Ik werk in een leuk team waar iedereen hard werkt om tot een goed resultaat te komen. Ik krijg veel vrijheid om mijn taken naar eigen inzicht zo efficint mogelijk uit te voeren. Soms moet je echt een duizendpoot zijn maar dat vind ik juist prettig. Al met al ga ik na tien jaar nog steeds met veel plezier naar mijn werk!

 
>